Cadeautas

Ik had de hint bij de reacties op mijn fleurige herfsttas  goed begrepen. En omdat ze hem dubbel en dik waard is, is hij nu klaar en wachtende op de bolletjes wol, de GSM, de boekskes, de portefeuille en jammer genoeg ook de ziekenhuisbezoekjes. Ik hoop dat hij je daar zal opvrolijken Mama van drie kapoentjes. PS: moet jij eens niet stilaan aan een naamsverandering beginnen denken? 🙂

Stofje is tweedlee dum tomato van bij Vermiljoenshop de binnenkant is blauw-witte ruitjesstof van bij Pauli, een overschotje. Patroon is van Keyka Lou.

Tas Keyka Lou tweedlee dum tomato

8 thoughts on “Cadeautas

  1. Waauw! Ik vind deze zelfs nog een stuk mooier dan het vorige exemplaar! Maar dat komt omdat ik die stof helemaal geweldig vind. Al bedenk ik – met mijn beperkte botanische kennis – dat ik bloemen zie en geen tomaten. Bijzaak, ik weet het.

  2. ooh das ook mijn lievelingsstof, al ben ik er nog niet teogekomen om het te kopen, maar het staat als eerste op mijn lijstje bij stoffenaankoop! Is het echt zo knalrood, of eerder wat oranjeachtig zoals ik in het winkeltje van vermiljoen zie?

  3. WAW! Ik ontdek net je blog en ik ben danig onder de indruk! Zo chic! Zoveel mooie dingen die je al maakte, proficiat! En vooral… doe maar voort, ik ben nieuwsgierig naar wat hier nog komt!

Geef een reactie

