Fantastisch nieuws

Na 3 dagen werken ben ik sprakeloos. Letterlijk, omdat ik bij aanvang van de werken al keelpijn had. In combinatie met wat weinig slaap resulteert dat meestal in sprakeloosheid. Ik was dus wat sip vandaag tooooooooooooo-hot ik op de blog van deze vlaamsche creatieve dame las dat haar webshop met de meest prachtige stoffen ter wereld net geopend is. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW en nog meer van dat, brulde ik in stilte uit en kocht de halve webshop op.🙂 (met een korreltje zout te nemen, ik heb heus nog wel iets overgelaten voor jullie hoor.)

Ze verdient wat mij betreft een standbeeld, mevrouw Vermiljoen. Van mij mag ze even rijk worden als haar naam waard is, ik zal daar met veel plezier aan bijdragen.

Geef een reactie

