Treinzakske

De vakantie is voorbij en ik ben alweer aan het nachtdiensten geslagen.  Om mij de nodige rust te gunnen trekken man en kinderen er dan meestal tussenuit. Ideaal dus om rond een uur of 2 uit bed te sluipen en ongestoord achter de machine te kruipen in een zalig, stil huis.

Nog steeds in de ban van de opvouwbare zakskes maakte in deze waarop ik terecht kwam via deze inspirerende lijst.

Eerste probleem: dat biaislint. Het zit er omheen maar het is mottig gedaan want hoe neemt een mens bochten met zo’n ding? Ik ben er nog niet erg bedreven mee. In combinatie met een veel te korte dagrust resulteert dat in foute beslissingen waarbij ge gewoon een stukske overknipt en het ding er in twee stukken tegenzet. Foutfoutfout!

Verder ook veel problemen met de naaitechnische engelse taal en een vroeger dan verwacht thuiskomende man met kind en toch toch toch dat zakske willen afhebben vandaag. Enfin ja, zoals ge kunt verwachten ging er weer iets vreselijk mis. Maar het is af, dat wel, dus één doel heb ik alvast bereikt. En het is opvouwbaar, dat ook. Het is ook lang en smal, dat vooral. Zucht. Ooit zal ik het kunnen.

Voordeel is wel dat ik nu een zakske heb om mijn drinkflessen mee te vervoeren naar ’t werk.

Stof: Minna van denikea en TILDA van bij den banier.

DSCN0711

DSCN0709

DSCN0715

2 thoughts on “Treinzakske

  1. Van ver ziet het er inderdaad OK uit, behalve het biaislint dan. ’t IS gewoon dat ik omdat ik zo snel wil/moet zijn om iets te maken altijd weer iets mis doe. ’t Zal beteren als ik in pensioen ben. 🙂

Geef een reactie

