Vliegende boodschappentas

Zou ik dit wel posten? Euuhhhmmm, allé vooruit dan maar. Ik laat mijn misbaksel op de mensheid los. Wee uw gebeente dus en zeg niet dat ge van niks wist.🙂

Al shoppende gebruik ik meestal van die nylon draagtassen van 1 euro. Nu had ik gedacht dat iets hippers wel leuk zou zijn. Zo probeerde ik dus zelf een opvouwbare tas te maken. Ik volgde dit patroon en kreeg een tas waar al uw boodschappen met zekerheid uitvliegen, mijne porei dan toch. De handvatsels zijn zoals beschreven zacht, dat is geheel correct maar ik vind ze ook niet echt eumhm ‘bevallig’. Ik vind de inplanting ook niet schoon, ik zou die tussen de twee stoffen inwerken, allé da’s mijn gedacht natuurlijk. Meestal ben ik zo braaf dat ik mooi het patroon volg omdat ik twijfel aan mijn eigen kunde, zo ook deze keer. Maar mooi, dat is toch nog iets anders.

De kinderen zijn er in gelukkig dol of en steken ze vol zand en speelgoed en sleuren ze de kamer rond. Zo heeft het ding toch nog een functie.

De stof trok ook al op niks, smeten ze mee naar uw hoofd tijdens de solden bij IKEA. De hartjes staan omgekeerd, vergeten op het stofpatroon te letten tijdens het knippen. *kucht* Het bijhorende opbergzakje heb ik gewoon niet gemaakt.

Ziehier mijn vliegende boodschappentas. Ge kunt er maar eens mee lachen.😉

DSCN0704

2 thoughts on “Vliegende boodschappentas

  1. grappig, maar als ik je kan troosten. Wij hebben ook eens ontdekt dat we ons behangpapier omgekeerd gehangen hadden. Gelukkig viel het (net zoals bij jouw tas) niet zo op🙂

  2. Pingback: Boodschappenzak « h AN dgemaakt

Geef een reactie

