Welkom

Voila! Alhier mijn allereerste bericht op deze volledig nieuwe blog met nieuw concept. Sinds enige tijd probeer ik mezelf creatief bezig te houden met wol en priem, stof en stikmachine. Ik beloof niet dat u hier de meest wonderbaarlijke creaties te zien gaat krijgen maar ik toon ze u toch maar. Gewoon, omdat het fijn is mijn fröbels met anderen op deze worldwidewebsnelweg te delen.

Wie ik ben? Mogelijks ben ik familie van u of zit u ‘op mijne facebook’ of ben ik een stadsgenoot of iemand die u kent vanuit een Maf verleden? In ieder geval, het reilen en zeilen des levens gaat u hier niet meer terugvinden. Mocht u daarvoor gekomen zijn dan moet ik u teleurstellen. Alleen hANdgemaakte dingen komen hierop terecht. Veel kijkplezier.

5 thoughts on “Welkom

Geef een reactie

